Blogout

Bertels nye brand

Hvordan flytter man Bertel-brandet ud af bedemandsforretningen og ind på hitlisten over landets mest populære politikere?

Og hvordan stabler man en haste-jule-hype på benene, så alle pludselig forbinder det iltre Haarder-temperament med nisser og hygge?

Og hvordan bliver Bertel-boy talk of the town, når han kun gider at snakke om privathospitaler og usexet fedme….Hm.

Ikke nogen nem opgave, men ENDELIG en spindoktor, der kan sit kram! Her får du opskriften på et genialt mediestunt.

Du skal bruge en:

– Irriterende journalist, der er gået i hak midt i sætningen: Jeg spørger lige igen
– Kone
– God tallerken risengrød
– Aftale med domkirken
– Hyggelig cykeltur. SAMMEN!
– Julekoncert
– Jakob Skomager og Kong Salomon
– Fræk pirouette
– Hemmelig arbejdsgruppe
– Tur i TEATERET FOR FANDEN!!!

Hvem skulle have troet, at det var så enkelt?

Metro DRbyen Amager amarOrama

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Blogout